Markkinoinnin automaatio myynnin näkökulmasta – Mitä hyötyä?

Markkinoinnin automaatio myynnin näkökulmasta – Mitä hyötyä?

Markkinoinnin automaatio on nimensä mukaisesti järjestelmä, jolla automatisoidaan markkinoinnin toimintoja. Harvassa ovat ne markkinoinnin parissa työskentelevät henkilöt, jotka eivät pidä markkinoinnin automaatiota kelpo työkaluna markkinoinnin tehostamisessa. Mutta miksi myyntiosastonkin pitäisi suhtautua siihen suurella intohimolla eikä missään nimessä vastahakoisesti?


Markkinoinnin automaatio – miten valita sopiva järjestelmä?

Markkinoinnin automaatio – miten valita sopiva järjestelmä?

Markkinoinnin automaatio on viime vuosien aikana saanut hyvin jalansijaa markkinoinnin työkalujen kentällä. Järjestelmätoimittajia on lukuisia ja varmasti vielä uusiakin syntyy. Ei ole siis aivan helppo tehtävä valita omalle yritykselle sopivinta järjestelmää. Tämän blogitekstin tarkoituksena on auttaa kiinnittämään huomiota oikeisiin asioihin valintaa tehtäessä.


Autamme AWUX Autovahinkopalveluita kehittämään asiakastyytyväisyyttä

AWUX on kokeneiden ja maineeltaan tunnustettujen kotimaisten korikorjaamoyrittäjien perustama ketju, jossa on mukana valtakunnallisesti jo lähes 40 kolarikorjaamoa. Olemme toteuttaneet AWUXille keskitetyn asiakastyytyväisyyskyselyn. Se toimii jatkuvana asiakastyytyväisyyden kehittämisen tukipilarina – digitaalisena palveluna, joka tukee osaltaan myös myynnin kasvutavoitteita.