Tiedonhaun tulevaisuus perustuu syvälliselle ymmärtämiselle – mikä rooli sillä on markkinoinnissa?

Tiedonhaun tulevaisuus perustuu syvälliselle ymmärtämiselle – mikä rooli sillä on markkinoinnissa?

Googlen hakukone perustettiin 21 vuotta sitten. Tarkoituksena oli organisoida maailmassa oleva informaatio, tehdä siitä yleisesti saatavilla olevaa ja kaikille käyttökelpoista. Tämä perusajatus on Googlella edelleen sama. Maailma ja ihmiset ovat kuitenkin muuttuneet, joten tuota perustehtävää toteutetaan tänä päivänä ja tulevaisuudessa eri tavalla, kuin 90-luvun lopussa.


Mitä uutta Googlen tulevaisuus tuo markkinoijalle?

Mitä uutta Googlen tulevaisuus tuo markkinoijalle?

Toukokuun puolivälissä järjestetty Googlen vuosittainen Marketing Live -tapahtuma toimi uusien Google Ads -tuotteiden ja ominaisuuksien näyttämönä. Google toimii tietoa janoavien ihmisten ja tietoa tarjoavien tahojen ristitulessa. Molemmat näistä osapuolista odottavat Googlen pystyvän vastaamaan heidän alati kehittyviin tarpeisiinsa. Muutoksessa mukana pysyminen vaatiikin massiivista panostusta tuotekehitykseen.


WordPress 5.2 – Helpompaa ja turvallisempaa ylläpitoa

WordPress 5.2 – Helpompaa ja turvallisempaa ylläpitoa

Mitä jokainen itse ylläpidetyn WordPress-asennuksen parissa toimiva pelkää näkevänsä näkevänsä? Tyhjän valkoisen sivun. Tämä valkoinen kuolinruutu on ollut alusta asti, jo 16 vuoden ajan, WordPressin tapa kertoa kohtalokkaista ongelmista lähdekoodissa. Se ei vaikuta vain sivuston vieraisiin, vaan estää myös kirjautumisen hallintapaneelin. Tähän asti kohtalokkaiden virhetilojen korjaaminen on yleensä vaatinut PHP-ohjelmointikielen osaamista ja FTP-tunnuksia webhotelliin. Keskiviikkona 8.5. saimme kaivatun käänteen parempaan, kun uunituore WordPress 5.2 sisältää kohtalokkaista virheistä automaattisesti aktivoituvan palautustilan.