Markkinoinnin automaatioksi Hubspot vai ActiveCampaign?

Markkinoinnin automaatioksi Hubspot vai ActiveCampaign?

Hubspot on all-in-one –alusta Inbound-markkinointiin ja tässä kategoriassa alan ylivoimainen globaali toimija. Hubspot-järjestelmä sisältää kaikki tärkeimmät elementit inbound-markkinoinnin toteutukseen. Samaan ohjelmistoon on paketoitu laaja kattaus ominaisuuksia tukemaan sisältömarkkinointia ja liidien hankintaa. Avaamme tässä bloggauksessa rinnalle myös toisen tavan markkinoinnin automaatioiden käyttöönottoon.


Inbound-markkinointi vs. outbound-markkinointi?

Inbound-markkinointi vs. outbound-markkinointi?

Nykyään puhutaan paljon inbound-markkinoinnista ja yleensä kun puhutaan inbound-markkinoinnista, puhutaan väistämättä myös Hubspotista, joka on Inbound-markkinoinnin all-in-one –alusta, alan markkinajohtaja ja ehtymätön aiheen tietolähde. Vaikka suosimmekin itse muita edullisempia välineitä inbound-markkinoinnin toteuttamiseen, allekirjoitamme täysin inbound-metodin toimivuuden.


Miten luodaan kuningassisältöä?

Miten luodaan kuningassisältöä?

Sisältö on kuningas ja siksi sisältömarkkinointi onkin yksi tehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin keinoista koko ostopolun varrella – aina tietoisuuden herättämisestä vertailuun ja lopulta ostopäätökseen vaikuttamiseen saakka. Toimivan sisältösuunnitelman ja digistrategian lisäksi sisältömarkkinoinnin onnistumisen takana on yksi elementti: laadukas ja relevantti sisältö.