Digimoguli kasvaa ja kehittyy

juuso-huusko-1080x675.jpg

Vuosi 2018 on alkanut Digimogulilla vahvasti ja sama trendi saa nyt jatkoa, sillä yrityksen asiantuntijatiimi kasvoi 12.3.2018 uudella osakkaalla ja digitaalisen markkinoinnin ammattilaisella Juuso Huuskon aloittaessa CRO:n (Chief Revenue Officer) tehtävässä.

Juuso on kerryttänyt Digimarkkinoinnin osaamistaan aina 2010-luvun alusta, alan imaistessa milleniaalin mennessään. Intohimoksi se muuttui kuitenkin vajaa 5-vuotta sitten, kun hän aloitti työskentelyn yhdessä Suomen suurimmista markkinointiteknologiaa tarjoavista yrityksistä, Koodiviidakko Oy:llä.

Koodiviidakko, tarjosi nuorelle miehelle loistavan tilaisuuden ja näköalapaikan kehittää omaa osaamistaan digitaalisen markkinoinnin suhteen. Työskennellessään Viidakolla, Juuso aloitti uusasiakashankinnan puolella, mutta päätyi pian vastamaan yrityksen paikallisen sekä kansainvälisen henkilöstön perehdytyksestä ja kouluttamisesta digitaalisen markkinoinnin pariin.

Juusolla on kansainvälinen tuplatutkinto hallintotietojärjestelmistä (MIS) Bostonin yliopistosta, joka takaa asiakkaillemme sen, että palvelu hoituu sujuvasti englannin kielellä ja kykenemme auttamaan myös kansainvälisen kasvun tavoitteissa.

Työskentely alalla, koulutustausta ja oma harrastuneisuus digitaalisen markkinoinnin projekteihin on luonut vahvan ja laajan osaamisen erilaisista markkinointikanavista, järjestelmätoimittajista, teknologioista, ihmisten koulutuksesta sekä myynnin ja markkinoinnin yhteispelin tärkeydestä yritysten kasvulle.

Jatkossa, Juuson ammattitaidosta tulevat hyötymään kaikki Digimogulin nykyiset ja tulevat asiakkaat, sillä CRO:n roolissa, hän tulee työskentelemään aktiivisesti asiakasrajapinnassa, auttaen heitä selättämään digipuoleen liittyviä haasteita.