Digimoguli kehittää sisällöntuotannon palvelujaan

teemu-kytovuori.jpg

Digimoguli on rekrytoinut uutta asiantuntemusta tiimiinsä. Teemu Kytövuori on aloittanut 3.12. Content Marketing Specialistina ja tuo kaivattua lisävahvistusta yrityksen sisällöntuotantoon.

Teemulla on liki kymmenen vuoden mainostoimistotausta copywritingin eli teksti- ja sisältösuunnittelun parissa. Hän on tehnyt monipuolisesti digitaalisten kanavien ja perinteisen median sisällöntuotantoa. Lisäksi hänelle on tuttua niin brändin rakennus kuin konseptisuunnittelukin. Teemu on toiminut vuosia myös toimituspäällikkönä merkittävässä asiakas- ja sidosryhmälehdessä sekä omaa kokemusta myös myynnistä ja markkinoinnista innovatiivisen pk-yrityksen palveluksesta.

Teemu keskittyy Digimogulissa asiakkaiden monikanavaiseen sisällöntuotantoon. Sisällönsuunnittelun punaisena lankana Teemu pitää asiakkaan myynnin kehittämistä. Hän on tottunut työskentelemään monien toimialojen ja eri kokoisten yritysten sisällöntuotantoon liittyvissä projekteissa.

Pystymme nyt tarjoamaan todella kattavan sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden, johon sisältyy erilaisten sisältötyyppien lisäksi myös modernit markkinoinnin teknologiat ja digitaalinen design.
— Arto Remes, toimitusjohtaja, Digimoguli Oy

Yritysten kannattaa satsata sisältöön

Olipa kyseessä pieni tai suuri yritys, sisällön merkitystä ei voi väheksyä – siksi siihen on hyvä panostaa. Erilaisten tuotteiden, palveluiden, ratkaisujen sekä ammattitaidon myynnissä uskottavan ja helposti lähestyttävän sisällön rooli on merkittävä. Sisällöllä vaikutetaan eri kohderyhmiin ja sen avulla kehitetään yrityksen liiketoimintaa. Onnistuneen sisällön avulla kerätään esimerkiksi potentiaalisia liidejä ja saadaan aikaan myynnin kasvua. Ja se millaisen mielikuvan yrityksesi asiakkaassa herättää, on usein kiinni sisällöstä.

Digimogulin sisältöpalvelut

Digimoguli tarjoaa muun muassa seuraavia sisältöpalveluja.

  • Sisältöstrategiat: ostajapersoonien määrittely ja sisältösuunnittelu ostopolun eri vaiheisiin

  • Sisältösarjat: esimerkiksi blogiartikkelit

  • Hakukoneoptimoidut sisällöt verkkosivuille

  • Myyvät kampanja- ja laskeutumissivut

  • Erilaiset ladattavat sisällöt (liidimagneetit)

  • Markkinoinnin automaatioiden sisällöt: drip-kampanjat eli automatisoidut sähköpostiketjut

  • Natiivimainonta: jossakin verkkomediassa julkaistu teksti, näyttää ulkoisesti journalismilta, mutta on maksettua mainontaa.

  • Tiedottaminen

  • Videot

Kysy lisää sisällöntuotannon palveluistamme.