Digitaalisen markkinoinnin strategia kiinteistövälitykseen

Suunnittelimme pääkaupunkiseudulla toimivalle House Company LKV Oy:lle digitaalisen markkinoinnin strategian ja tehokkaan toimintamallin, jolla strategia tuodaan heti myös käytännön tasolle.

Kokonaisuus koostui lähtötilanteen arvioinnista, varsinaisesta strategian suunnittelutyöstä ja useista workshopeista, joissa syvennyttiin strategian jalkautuksen kannalta tärkeisiin toiminnallisiin osakokonaisuuksiin.

Digitaalisen markkinoinnin strategian ohella House Companylle syntyi uutta tietoa ja osaamista mm. seuraavilta osa-alueilta.

  • Digitaalisen markkinoinnin analyysityökalujen käyttö markkinoinnin suunnittelussa ja kohdentamisessa
  • Hakukonemarkkinointi ja sen työkalut
  • Sosiaalisen median kanavasuunnitelma uuden markkinointikanavan aktiivista käyttöönottoa varten
  • Markkinoinnin automaation tarjoamat mahdollisuudet
Digimoguli pystyi erinomaisesti huomioimaan resurssimme ja lähtötason digitaalisen markkinoinnin strategian suunnittelussa. Meillä on nyt valmiita työkaluja digimarkkinoinnin toteuttamiseksi sekä myös runsaasti aihioita jatkokehittelyä varten.
— Susanna Ranne, toimitusjohtaja, House Company LKV Oy