Google-markkinointia tosielämän pakoihin

Olemme suunnittelleet ja toteuttaneet Google-markkinointia tosielämän pakopelejä tarjoavalle Escape Eventsille. Yhtiö on Suomen suurin toimija pakohuonepelien toimialalla ja tällä on jo 18 pakohuonetta neljällä eri paikkakunnalla.

Uusimpana kokonaisuutena Escape Events avasi loppusyksystä 2016 Helsingin Tennispalatsiin toisen sukupolven pakohuonepelit, joihin on haettu mallia Amerikan elämyspuistoista. Huoneet ovat seikkailuteemojen mukaan Mayan aarre (The Mayan Treasure), Salainen metsämökki (The Secret Cabin) ja Pako Marsista (Out of Mars).

Autoimme lanseeraamaan Tennispalatsin pakohuonekokonaisuuden Googlen hakuverkostossa. Projektia suunniteltiin yhdessä Googlen Adwords-asiantuntijoiden kanssa.

Analysoimme Google-markkinointia säännöllisesti ja raportoimme Escape Eventsille tuloksista sekä ehdotamme mahdollisesti tarvittavia muutoksia markkinointiin.

Digimoguli on tarjonnut todellista asiantuntija-apua Google-markkinointiin. Pystymme näkemään suoraan tulosten perusteella, minkä verran hakukonemarkkinointi tuottaa ja paljonko siihen kannattaa investoida.
— Ville Salonen, toimitusjohtaja, Escape Events
 

Lue lisää aiheesta Iltalehden verkkosivuilta tai City.fi:stä.