Kauneuden ja hyvinvoinnin verkkokauppa

Toteutimme Sola Natural Oy:n tuoreelle kauneuden ja hyvinvoinnin NUMBER75-tuotemerkille verkkokaupan. Kauppa on toteutettu avoimen lähdekoodin Woocommercen päälle, joka on WordPressin lisäosa. Avoimeen lähdekoodin perustuvana Woocommerce on tällä hetkellä maailmanlaajuisesti käytetyin verkkokauppajärjestelmä ja se onkin varma valinta monipuolisuuden sekä räätälöitävyyden takia.

Verkkokaupassa on käytössä Google Analyticsin tehostettu raportointi, joka mahdollistaa anonyymisti ostokäyttäytymisen analysoinnin ja kaupan kehittämisen tiedon pohjalta. Digitaalisen markkinoinnin kehittämisessä tullaan käyttämään kanavakohtaista konversioseurantaa, joka auttaa kohdistamaan markkinointi-investoinnit tuottavimpiin kanaviin ja kohderyhmiin.

Digimoguli auttoi meidät alkuun sähköisessä kaupankäynnissä ja on neuvonut digimarkkinoinnissa. Omakin osaaminen on kasvanut huomattavasti. Digimogulin palvelu on asiantuntevaa ja ystävällistä. Olen ollut erittäin tyytyväinen yhteistyöhön.
— Minna Paulamäki, toimitusjohtaja, Sola Natural Oy
 

Vieraile verkkokaupassa ja tutustu NUMBER75-tuotteisiin.