Digimarkkinoinnin suunnittelu

Hyvän suunnitelman avulla yrityksenne voi olla jopa toimialanne tehokkain markkinoija digitaalisissa kanavissa.

Autamme tekemään yrityksellenne selkeän suunnitelman, joka toimii digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä ohjaavana dokumenttina.

Markkinoinnin suunnittelu ja seuranta luo pohjan menestykselle

Kirjoitetun suunnitelman hyötyjä ovat:

  • Selkeyttää markkinoinnin tavoitteiden asettamista ja seuraamista
  • Parantaa kampanjoiden tuloksia
  • Auttaa löytämään mikä tehtiin hyvin ja missä on kehittämisen varaa
  • Helpottaa tekemään muutoksia markkinointistrategiaan tarpeen vaatiessa

Käytämme suunnittelussa 7-osaista kehysmallia

Kehysmallin ylätason pääkohdat ovat: strategian suunnittelu, kohdeyleisön tavoittaminen, verkkosivuilla kävijöiden konvertoiminen, ostopäätöksen tekemisen auttaminen, asiakkaan sitouttaminen, data ja seuranta sekä hyödynnettävät teknologiat.

Mallia voidaan hyödyntää kokonaisuudessaan markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa tai siitä voidaan valita tilanteen mukaan eri osa-alueita joihin halutaan kiinnittää huomiota. Ylätason pääkohdat määritetään yrityksen tarpeiden mukaan ja niitä räätälöidään liiketoiminnan kehityksen myötä.

Miten päästä alkuun suunnitelmassa?

Varaa veloitukseton 30 minuutin verkkotapaaminen ja keskustellaan mikä on yrityksenne nykytilanne ja millaiset tavoitteet teillä on. Autamme kokonaisvaltaisen markkinointisuunnitelman luomisessa ja jalkauttamisessa käytäntöön. Sparraamme halutessanne myös yksittäisissä osatekijöissä.