Google Adwords hakusanamainonta

Hakusanamainonnalla tavoitetaan potentiaaliset asiakkaasi juuri silloin kun he ovat etsimässä tietoa tuotteistasi ja palveluistasi. 

Käyttäjien tehdessä hakuja Google-hakuja, sivun ylä- tai alaosassa voidaan näyttää maksullisia tekstimainoksia, jotka pohjautuvat ennalta määritettyihin avainsanoihin ja hakulauseisiin. Mainosten sijainti sijainti sivulla perustuu hintatarjouksen, laatupisteiden osatekijöiden sekä laajennusten ja muiden mainosmuotojen odotettujen vaikutusten yhdistelmän määräämään sijoitukseen.

Google Adwords hakusanamainonnan hyötyjä

Kohdentaminen

Mainoksesi voidaan kohdistaa käyttäjän sijainnin perusteella tiettyihin maihin, alueisiin, kaupunkeihin tai haluttuun etäisyyteen yrityksen toimipaikasta. Mainoksia voidaan kohdentaa näkymään myös ajallisesti esimerkiksi bisneksesi hiljaisempina aikoina.

Kustannustehokkuus

Maksat mainonnasta vain silloin jos joku klikkaa mainostasi. Mediakulut määritetään etukäteen päiväbudjettina, jonka olet valmis sijoittamaan mainontaasi. Päiväbudjettisi voi olla alkaen muutamista euroista haluttuun summaan tavotteidesi mukaan.

Mitattavuus

Google Adwordsista voidaan nähdä helposti mainosten ja avainsanojen näyttö- ja klikkausmäärät sekä klikkausprosentit. Jotta tiedetään, että mainontasi on varmasti toimivaa, kannattaa mitata konversioiden määrää ja käytetyn pääoman tuottoprosenttia. Google Analyticsin avulla voidaan mitata suoraan mainostesi tuottamaa myyntiä verkkosivulla.

Onko sivustosi hakukoneystävällinen?

Tilaa veloitukseton hakukoneoptimoinnin analyysi. Tutkimme verkkosivustonne ja toimitamme tiiviin raportin muutaman arkipäivän sisällä.

Onnistu hakusanamainonnassa avullamme

Olemme Google Partner -kumppaniyritys. Toteutamme Googlen sertifioimana toimijana laadukasta Adwords-hakusanamainontaa ja optimoimme tuloksia. Tämä tarkoittaa sitä, että saat samalla mediapanostuksella enemmän vastinetta rahoillesi.