Google Remarketing

Google Remarketing tuo laadukkaimmat verkkosivustosi kävijät takaisin.

Google Remarketing eli uudelleenmarkkinointi on menetelmä, jolla halutaan saada sivuillasi käyneet ihmiset palamaan takaisin ja saavuttamaan haluttuja mainonnan tavoitteita. Tällainen voi olla esimerkiksi tarjouspyynnön tekeminen tai palaaminen kesken jääneeseen ostoskoriin ja ostosten loppuun suorittaminen. Käytännössä ihmiset tavoitetaan Googlen Display-verkoston avulla kun he selaavat verkkosivustoja.

Google Remarketingin hyötyjä

Potentiaalisten asiakkaiden takaisin houkuttelu

Google Remarketingilla voidaan erilaisten uudelleenmarkkinoinnin luettelojen avulla rakentaa oikein ajoitettuja kosketuspisteitä, jotka tuovat potentiaalisia asiakkaita sivustollesi silloin, kun he ovat kiinnostuneimmillaan.

Hylättyjen ostoskorien vähentäminen

Verkkokaupoissa ostoskorin hylkää lähes 3/4 asiakkaista kesken ostoprosessin. Nämä kävijät ovat jo olleet erittäin lähellä ostopäätöstä, mutta jättäneet jostain syystä asian kesken. Heihin voi yrittää vielä vaikuttaa uudelleenmarkkinoinnilla ja parantaa verkkokaupan tulosta.

Lisämyynti jo aiemmin ostoksia tehneille

Jos olette hoitaneet asiakaspalvelun hyvin niin ostoksia verkkokaupassasi aiemmin tehneet asiakkaat voivat olla kiinnostuneita myös muista tarjoamistasi tuotteista tai palveluista. Tällä remarketingin taktiikalla tavoitetaan ne kaikkein sitoutuneimmat asiakkaat.

Onnistu uudelleenmarkkinoinnissa avullamme

Olemme Google Partner -kumppaniyritys. Toteutamme Google sertifioimana toimijana laadukasta remarketing-mainontaa ja optimoimme tuloksia. Tämä tarkoittaa sitä, että saat samalla mediapanostuksella enemmän vastinetta rahoillesi.