Markkinoinnin automaatio -blogisarja

Markkinoinnin automaatio -blogisarja

Markkinoinnin automaatio on jo muutamien vuosien ajan ollut polttava puheenaihe markkinointipiireissä. Polte tullee jatkumaan myös tulevina vuosina ja markkinoinnin automaatio lienee tullut jäädäkseen. Tästä kehityksestä kertoo esimerkiksi yhdysvaltalaisen ActiveCampaignin vahva panostus Euroopan markkinoihin uuden toimiston avaamisen myötä. Ostohalukasta asiakaskuntaa on markkinoilla ilmeisen reilusti, kun tällaisia askeleita otetaan valtameren toiselta puolen.

Moni on tosiaan havahtunut pohtimaan joko oman yrityksen tai työnantajaorganisaation kohdalla, olisiko markkinoinnin automaatio oikea ratkaisu liiketoiminnan buustaamiseen. Mitä markkinoinnin automaatiolla käytännössä voi tehdä? Ovatko meidän yrityksemme tarpeet sellaisia, että automatisoinnista olisi hyötyä? Entä myynnin näkökulmasta, onko markkinoinnin automaatiosta apua myyjän arjessa? Mitä virheitä muut ovat tehneet ottaessaan järjestelmää käyttöön ja voikohan näitä virheitä jotenkin välttää?

Koska monella on jo pää pyörällä vastaavien kysymysten kanssa, olemme koonneet kattavan blogisarjan aiheen ympärille. Toivomme sen auttavan tekemään perusteltuja johtopäätöksiä ja toimenpiteitä markkinoinnin automaation käyttöönoton osalta.

Blogisarja koostuu seuraavista artikkeleista:

  1. Sopiiko markkinoinnin automaatio juuri sinun yrityksellesi?

  2. Markkinoinnin automaatio – miten valita oikea järjestelmä?

  3. Markkinoinnin automaatio myynnin näkökulmasta – mitä hyötyä?

  4. Markkinoinnin automaatio myynnin näkökulmasta – hyötyjen maksimointi

  5. Markkinoinnin automaation käyttöönotto – vältä nämä mokat

  6. Markkinoinnin automaatio: käytännön vinkit kontaktirekisterin kasvattamiseen

Tilaa blogisarja sähköpostiisi ja saat uuden artikkelin aina ensimmäisten joukossa luettavaksesi suoraan sertifioidulta ActiveCampaign-asiantuntijalta.

Tietosi tallentuvat rekisteriimme ja voimme lähestyä sinua markkinointimateriaalilla myöhemmin. Uuden tietosuoja-asetuksen mukaisesti käsittelemme vain niitä henkilötietoja, joihin meillä on jokin oikeusperuste. Katso tietosuojaselosteemme.