Online-mainonta

Online-mainonnalla saadaan rakennettua näkyvyyttä oikeissa paikoissa ja tuotua lisää kohderyhmään kuuluvia kävijöitä yrityksen verkkosivuille.

Meillä on pitkä kokemus erilaisista online-mainonnan suunnittelusta ja toteutuksista. Mainontaa on mahdollista kohdentaa tänä päivänä todella tarkasti, jolloin mediabudjetti voidaan käyttää mahdollisimman tehokkaasti.

Olemme Suomen suurimman digimainonnan asiantuntijayhteisön IAB Finlandin jäsenyritys. 

Toteutamme seuraavia online-mainonnan muotoja:

Hakusanamainonta

Hakusanamainonnalla voidaan tukea heikommin menestyviä hakusanoja, joilla saadaan tuotua laadukkaita kävijöitä sivustolle. Hakusanamainonnalla tavoitetaan potentiaalisia ja ostavia asiakkaita, jotka etsivät ratkaisua tarpeisiinsa. Hakusanamainontaa voidaan toteuttaa myös alueellisesti, esimerkiksi maantieteellisen sijainnin, kuten kaupungin, mukaan. Olemme Googlen sertifioima toimija hakusanamainonnassa.

Display-mainonta

Display-mainonnalla tavoitat yleisösi ja parannat tuotteen tai palvelusi tunnettuutta merkittävästi. Display-mainontaa on mahdollista kohdentaa monilla eri tavoilla, esimerkiksi erilaisten aihealueiden sivustoille tai potentiaalisen asiakkaan kiinnostuksen kohteiden mukaan, joten tavoitat juuri oikean yleisön hyvinkin tarkasti. Mainontaa voidaan näyttää esimerkiksi kaikissa suomalaisissa mainosverkostoissa ja Google Display Networkissa.

Remarketing-mainonta

Google Remarketing-mainonnassa (uudelleenmarkkinointi) näytetään mainostasi niille käyttäjille, jotka ovat jo käyneet verkkosivuillasi tai kampanjasivullasi. Potentiaaliset asiakkaat eivät aina osta tai konvertoidu heti, vaan tutkivat ja vertailevat palveluja ennen ostopäätöstä. Remarketing-mainonnalla päästään perinteistä display-mainontaa huomattavasti korkeampiin klikkausprosentteihin.

Facebook-mainonta

Facebookia käyttää päivittäin suuri joukko ihmisiä. Facebook-mainonta on tehokas tapa toteuttaa toimintaan ohjaavaa mainontaa tai parantaa tuotteittesi tai palveluittesi näkyvyyttä. Facebook-mainontaa voidaan kohdentaa hyvinkin tarkasti esimerkiksi kiinnostuksen kohteiden ja maantieteellisen sijainnin mukaan.

Youtube-mainonta

Videosisällön kuluttaminen ja videon käyttö markkinoinnissa lisääntyy koko ajan. Youtubea käytetään tänä päivänä tiedon hakuun ja vertailuihin siinä missä Googleakin. Youtube-mainonnalla voidaan tavoittaa monentyyppisiä ja -ikäisiä kohderyhmiä, sekä näyttää mainoksia vain tietyntyyppistä sisältöä katsoville. Mainonnasta maksetaan vain katsomiskertojen mukaan.

Twitter-mainonta

Twitter on monelle yritykselle yksi tärkeimmistä bisnesliidien generoijista. Twitter-mainontaa voidaan kohdistaa monipuolisesti erilaisia tavoitteita palvellen, mm. toiminnallisuuteen kehottaen tai näkyvyyttä parantamaan.

LinkedIn-mainonta

LinkedIn-mainonta sopii hyvin, jos tarkoituksenasi on tavoittaa pääosin B2B-yleisöä. Kuten muitakin online-mainonnan tapoja, voidaan LinkedIn-mainontaa kohdistaa monipuolisesti erilaisilla menetelmillä halutuille kohderyhmille.

Instagram-mainonta

Suomessa hiljattain lanseerattu, mutta maailmalla jo hetken pidempään puksuttanut instagram-mainonta tulee kasvamaan merkittävästi. Instagramin kautta tavoitat nuoret milleniaalit, jotka eivät välttämättä viihdy samoissa digikanavissa kuin parikymppiset tai seniorit.

Onnistu online-mainonnassa avullamme

Digimoguli on kokenut online-mainonnan osaaja. Toteutamme mitattavaa mainontaa sekä optimoimme tuloksia.